Vreau să am un corp sănătos și o minte sănătoasă

Introducerea ouălor în alimentație



Ouăle sunt pentru toată viață, nu doar pentru Paște

Cum se apropie Paștele, în mod normal începem să ne gândim la ouă. Avem varianta de ciocolată, cu două straturi, sau cele tradiționale, de la găini. Ia ghiciți pe care v-o recomandăm!

Problema este însă că adesea ouăle au o reputație proastă. Sunt mai bogate în colesterol decât alte alimente, așa că multe persoane nu sunt sigure dacă să le includă sau nu în alimentație.

Vrem să vă liniștim. Studiile au arătat că, de fapt, colesterolul din ouă nu are efecte adverse asupra nivelului de colesterol din sânge.

Ouăle sunt minunate, dacă sunt incluse într-un stil de viață echilibrat și sănătos, fiind o sursă fantastică de proteine și colesterol „bun” HDL. De asemenea, sunt bogate în vitamine, minerale, grăsimi nesaturate și nutrienți.

Sfaturi pentru a adăuga ouăle în alimentație:

  1. Prăjind oul, conținutul de grăsime al acestuia poate crește cu până la 50%. E mai bine să îl consumați fiert, ochiuri sau omletă.
  1. Faceți omleta într-o tigaie care nu se lipește, ca să nu fiți nevoiți să adăugați ulei. Și, în loc de smântână, folosiți lapte cu conținut scăzut de grăsime sau fără lactoză.
  1. Pregătit dimineața, un ou fiert tare este o gustare sănătoasă, bogată în proteine, care ține foamea la distanță până la prânz.
  1. Omleta făcută doar din gălbenușuri este săracă în calorii, însă dacă renunțați mereu la albuș nu veți mai beneficia de toate vitaminele și toți nutrienții.
  1. V-ați gândit să pregătiți ouăle cu legumele voastre preferate? Frittatas & ouăle la cuptor sunt un mod minunat prin care puteți consuma mai multe legume, toate ca o masă delicioasă și sănătoasă.