JURNALUL UNEI TRANSFORMĂRI

În cadrul celei de-a zecea ediții a Swimathon București, Echipa Herbalife Nutrition România sprijină campania Asociației „Ana și Copiii” pentru finalizarea Centrului de Sprijin Social și Educativ



Echipa Herbalife Nutrition România a participat la cea de-a zecea ediție a Swimathon, cel mai mare eveniment sportiv cu strângere de fonduri din România pentru a sprijini campania Asociației „Ana și Copiii”: Infrastructură nouă și capacitate crescută de sprijin pentru copiii vulnerabili în fața sărăciei și a războiului! Campania de strângere de fonduri se desfăsoară până în data de 10 iulie.

Cu ajutorul noului Centru de Sprijin Social și Educativ care se construiește în sectorul 3, Asociația „Ana și Copiii” va putea primi noi copii pe care să îi ajute zilnic cu 2 mese calde, ajutor la teme, suport emoțional, activități de educație non-formală, tabere, vizite la teatru, ieșiri la muzeu, haine, rechizite, produse de igienă personală și tot ce au nevoie pentru a merge zilnic la școală. Asociația „Ana și Copiii” are peste 150 de copii pe lista de așteptare. Noua locație are 1.720 mp construiți și poate primi zilnic până la 200-250 copii.

Herbalife Nutrition România și organizația sa caritabilă Herbalife Nutrition Foundation sprijină Asociația „Ana și Copiii” de peste șase ani, contribuind la o nutriție și un stil de viață sănătos în rândul copiilor și oferind acestora mese zilnice. 

În cea de-a zecea ediție a Swimathon București, am făcut valuri de bine pentru copiii de la Asociația „Ana și Copiii” pentru ca aproximativ 250 de copii să aibă o viață mai bună, iar visele lor să crească mari. În ultimii ani, Herbalife Nutrition a pus alături de Asociația „Ana și Copiii” cărămidă cu cărămidă pentru construirea de la zero a celui mai mare Centru de Sprijin Social și Educativ, din România. Fiecare dintre noi poate fi un exemplu, iar prin fiecare donație suntem mai aproape de finalizarea centrului”, a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria și Bulgaria.

Ciprian Bălănescu, sportiv sponsorizat de Herbalife Nutrition și multiplu campion naţional de triatlon și duatlon, s-a alăturat acestei campanii, susținând construirea noului Centru de Sprijin Social și Educativ Ana și Copiii. “Putem face #valuridebine oriunde am fi, trebuie doar să vrem. Zâmbetul unui copil este poate cel mai de preț lucru și cel mai bun leac pentru sufletul unui adult. Voi face întotdeauna tot ce îmi stă în putință pentru a aduce clipe de fericire în viața copiilor”, a spus Ciprian Bălănescu.

,,Suntem tare recunoscători echipei Herbalife Nutrition care a acceptat provocarea noastră și a făcut valuri de bine alături de echipa ,,Ana și Copiii”, în cadrul Swimathon, cel mai mare eveniment sportiv de fundraising din România! Fondurile colectate în această competiție ne ajută să primim noi copii din familii vulnerabile, la Noul Centru pe care asociația urmează să îl deschidem în București. Herbalife Nutrition este, de altfel, și unul dintre partenerii principali care ajută la construcția acestei noi locații care va fi cel mai mare Centru de Sprijin Social și Educativ din România!”, a declarat Mihaela Voivozeanu, Președinte Asociația ,,Ana și Copiii”.

Timp de 8 ore, 381 de înotători reprezentând echipele de fundraiseri au înotat în total 166 de kilometri în cadrul ediției din acest an a Swimathon București. Înotători de performanță sau începători, persoane cu dizabilități, antreprenori, persoane publice, seniori și copii au făcut echipă și au folosit înotul ca pretext pentru a susține cele 25 de organizații pentru care se strâng bani.

Pentru mai multe informații despre eforturile de responsabilitate globală ale Herbalife Nutrition, vizitați www.IAmHerbalifeNutrition.com/global-responsibility/.

Despre Herbalife Nutrition

Herbalife Nutrition este o companie globală care a schimbat viața oamenilor oferind produse nutriționale excepționale și o oportunitate de afaceri dovedită pentru distribuitorii săi independenți încă din 1980. Compania oferă produse de înaltă calitate care au la bază studii științifice, vândute în peste 95 de țări de către distribuitori independenți. Aceștia oferă consiliere individuală și o abordare orientată spre comunitate, iar acest lucru îi inspiră pe clienți să adopte un stil de viață mai sănătos, mai activ. Prin angajamentul companiei de a hrăni oamenii, comunitățile și planeta, Herbalife Nutrition se angajează să realizeze 50 de milioane de impacte pozitive – acte tangibile de bine – până în 2030, la cea de-a 50-a aniversare a sa. Pentru mai multe informații, vizitați IAmHerbalife.com.