Vreau să devin cea mai bună versiune a mea

Cinci moduri extraordinare pentru a fi activ în aer liber



Dacă ați petrecut iarna pe canapea, de ce nu profitați de primăvară și ieșiți afară? Am vorbit despre avantajele asupra stării de bine și sănătății pe care le au exercițiile în aer în articolele anterioare, așa că am rezumat activitățile noastre preferate ca să ieșim afară care soarele strălucește.

Cinci activități strălucitoare în aer liber:

  • Mergeți în parc. Mergeți la o plimbare, alăturați-vă unui grup de oameni care alergă în parc sau luați un prieten și jucați-vă cu mingea. Mai bine, mergeți la un parc de fitness sau într-o drumeție. O mulțime de parcuri au în prezent zone dedicate exercițiului în aer liber, cu o varietate de bare de forță și întindere, aparate de mers și multe altele. Mai presus de tot, sunt gratuite!
  • Yoga în aer liber. Simțiți-vă în voie în natură. Luați salteluța de yoga și găsiți un loc liniștit pentru a practica. Este posibil să nu fie suficient de intens ca să atingeți recomandarea de 150 de minute de activitate aerobică moderată pe săptămână, dar este o modalitate incredibil de relaxantă de a petrece o după-amiază însorită.
  • Haideți cu bicicleta. Ciclismul este o activitate în aer liber cu impact redus. Faceți ciclism și bucurați-vă de aerul proaspăt, curat pe care îl oferă sezonul de vară. Mai bine, utilizați ciclismul ca pe o șansă de a explora locuri noi pe care nu le-ați vizitat niciodată.
  • Haideți la înot. Indiferent dacă alegeți o piscină în aer liber, piscine interioare sau, pentru cei aventuroși, înotul în ape deschise (în cazul în care este permis), înotul este excelent pentru sistemul cardiovascular, întărind mușchii și îmbunătățind flexibilitatea articulațiilor.
  • Încercați sporturile cu vâsle. Plimbarea pe un râu, un canal și un lac este extraordinară pentru corp și suflet. Un exercițiu puternic pentru partea superioară a corpului, canotajul și caiacul vă vor aduce mai aproape de natură decât multe alte sporturi. În plus, puteți sta jos în timp vâsliți!