Rețete delicioase

Rețetă rapidă pentru orice moment al zilei: zmeură cu iaurt și mango




Ai zice că o rețetă atât de gustoasă nu are cum să fie potrivită pentru un stil de viață sănătos. Ei bine, vrem să te convingem că poți să mănânci sănătos și gustos.

Așa că azi îți propunem o rețetă foarte simplă care combină trei tipuri de alimente foarte sănătoase:

  • Fructe
  • Iaurt
  • Nuci

Urmărește clipul pentru a vedea cum se prepară gustarea cu iaurt, zmeură, nuci și mango. Poate fi un mic dejun rapid și plin de energie, dar este perfectă și ca desert la prânz sau ca gustare între micul dejun și prânz.

De ce să consumi fructe

Cei mai mulți dintre noi aleg fructele în timpul unei diete pentru că acestea oferă doza de dulce după care toți tânjim – poți mânca un desert fără să te simți vinovat. Însă fructele sunt mai mult decât un desert. Bogate în vitamina C, antioxidanți și fibre, îți dau energie și îți mențin organismul în formă. Foarte importantă este vitamina C, care este necesară pentru producerea carnitinei – o moleculă cu rol esențial în metabolism, care transformă grăsimile – în energie. În lipsa acestei vitamine, te poți simți lipsită de vlagă.

De ce este sănătos iaurtul

Iaurtul este o sursă foarte bună de proteine, dar conține și potasiu, fosfor, calciu și vitamina B5. Îți recomandăm un iaurt degresat sau cu grăsimi cât mai puține așa încât preparatul final să aibă cât mai puține calorii. De asemenea, cele mai multe mărci de iaurt conțin și bacterii benefice care sprijină digestia.

Dacă laptele îți produce tulburări digestive,  este posibil să ai o ușoară intoleranță la lactoză, zahărul din lapte, iar în acest caz, îți recomandăm sa-l înlocuiești cu iaurt. Acesta, ca și alte lactate fermentate, nu conține lactoză, așa că îl poate consuma oricine.

De ce să consumi nuci

În rețeta noastră, nucile nu sunt doar un decor, ci au rolul lor, unul destul de important. Sunt bogateîn proteine, vitamine, minerale și grăsimi bune, reprezentând o sursă ideală de energie dimineața sau înainte de un antrenament intens. Însă nu uita că nucile, ca și alte fructe oleaginoase – alune, migdale, caju – au un conținut ridicat de grăsimi și calorii, așa că porția ideală este de cel mult două linguri la o masă.