Recomandări din partea dr. Corina Zugravu

Spune-mi cine eşti, ca să-ţi spun ce mic dejun serveşti!



Micul dejun pentru persoanele care vor să se menţină sănătoase

Persoanele care vor să aibă o stare de bine şi să se menţină sănătos, tind să fie acele persoane preocupate de sănătate, foarte selective în privinţa alimentelor pe care aleg să le consume, acordând întotdeauna prioritate ingredientelor naturale şi sănătoase. De regulă, micul dejun este foarte important pentru ei deoarece, în opinia lor, reflectă un obicei sănătos şi parametrii unui stil de viaţă sănătos. Preferă să nu sară peste micul dejun; totuşi, îşi aleg alimentele cu mare grijă.

Există dovezi care arată că persoanele care iau micul dejun în mod regulat au un regim alimentar mai echilibrat, în care selecţia de nutrienţi şi alimente respectă recomandările nutriţionale1. De asemenea, persoanele care iau micul dejun în fiecare zi prezintă un risc mai scăzut de a se confrunta cu probleme de sănătate pe termen lung. Explicaţia poate fi tipul de nutrienţi pe care oamenii îi pot obţine din acest tip de masă2. Cei care iau micul dejun beneficiază de un aport crescut de vitamine şi minerale ca urmare a consumului acestei mese, un aport care nu prea poate fi compensat cu nicio altă masă din zi de către cei care sar peste micul dejun3. Într-adevăr, consumul zilnic de fructe este mai mare în cazul celor care iau micul dejun, cu şanse sporite de a respecta cerinţa de a consuma cinci fructe pe zi, cu toate beneficiile asociate acestorab; 4.

Faceţi alegerea corectă: un mic dejun bogat în proteine este considerat mult mai săţios decât unul bogat în carbohidraţi, ajutându-vă să reduceţi numărul de gustări luate pe parcursul dimineţii a; 4.

Clienţii din acest grup se concentrează pe consumul alimentelor foarte nutritive. Un shake proteic cu vitamine şi minerale ar putea răspunde nevoilor lor. Acesta va fi însoţit de o selecţie de produse care asigură hidratarea corectă.