JURNALUL UNEI TRANSFORMĂRI

Cum dezvoltăm soluții de ambalare pentru un viitor durabil



De: Nicole Maizes , Vice President, WorldWide Product Innovation Marketing la Herbalife Nutrition

Plasticul are multe utilizări valoroase, iar provocarea constă în faptul că doar o cantitate mică de ambalaje din plastic este în prezent reciclată, reciclabilă sau reutilizabilă. Se așteaptă ca deșeurile din plastic să crească de patru ori din 2010 până în 2050, iar capacitatea globală de reciclare va acoperi doar 1/3 din deșeuri. Datorită angajamentului nostru față de durabilitatea mediului, putem contribui la atenuarea pierderilor economice semnificative pentru societate, economie și mediu.

În calitate de companie globală de nutriție, durabilitatea mediului este o parte integrantă a strategiei noastre de inovare. Ne concentrăm pe dezvoltarea unor soluții de ambalare a produselor noi, sigure, funcționale și ecologice, pentru a ne sprijini eforturile în promovarea unui viitor durabil și reducerea deșeurilor din plastic.

Pe drumul către o economie circulară prin reducerea deșeurilor noastre din plastic

Conceptul de economie circulară depășește modelul industrial liniar consum-deșeuri și se concentrează pe un cadru de proiectare pozitiv care reduce deșeurile, prelungește durata de viață a produselor și a materialelor de ambalare și regenerează sistemele naturale.

Evaluăm unde putem avea cel mai mare impact asupra mediului, pe baza modelului nostru unic de lanț de aprovizionare, producție și distribuție. Suntem încântați să vă prezentăm soluții inovatoare de ambalare, ca parte a unei călătorii mai ample de durabilitate, asigurând prosperitatea companiei noastre, dar și a mediului în care trăim.

Ca parte a călătoriei noastre, suntem mândri că includem acum 25 la sută de materiale plastice reciclate post-consum (PCR) în ambalajul produselor noastre, începând cu recipientele noastre emblematice de Formula 1 Amestec de shake nutritiv pentru o masă sănătoasă din regiunea nord-americană și extinzând ulterior la nivel global.

Cu peste 77 de milioane de cutii de shake Herbalife Nutrition Formula 1 vândute anual, există un mare potențial de a reduce semnificativ deșeurile din plastic și de a ne apropia și mai mult de o economie circulară.

Cum este produsă cutia noastră de Formula 1 cu 25% PCR?

Materialul plastic reciclat post-consum (PCR) este un material fabricat din sticle de plastic reciclate, oferind un material sursă mai durabil decât materialul plastic virgin pentru ambalarea produselor alimentare.

Atunci când consumatorii reciclează aceste materiale de ambalare, acestea sunt trimise la instalațiile de reciclare și sunt sortate pe diferite categorii. Materialul plastic este apoi trecut printr-un proces prin care se topește în mici pelete de plastic numite rășină post-consum sau PCR. Peletele de PCR sunt apoi amestecate într-o matriță cu plastic virgin pentru a crea un recipient nou-nouț.

Apoi se trec printr-un proces de curățare, astfel încât fiecare recipient să fie pregătit pentru a fi umplut , cântărit, etichetat și expediat la un centru de distribuție Herbalife Nutrition local. De acolo, recipientul de Formula 1 este gata să fie trimis sau ridicat de către un distribuitor Herbalife Nutrition și disponibil pentru clienți.

Care este impactul PCR asupra calității produsului nostru Formula 1?

Prioritatea noastră principală este să asigurăm calitatea fiecărui produs pe care îl introducem pe piață pentru milioanele de oameni care aleg produsele noastre ca parte a nutriției lor zilnice. Aceasta include aprovizionarea cu cele mai bune ingrediente, aderarea la standarde stricte de fabricație și testate continuă.

Acest angajament față de calitate se extinde și la ambalajelor noastre. Cutia noastră de Formula 1 25% PCR oferă un nivel ridicat de protecție și rezistență, deoarece plasticul PCR are aceeași capacitate de a împiedica lumina, oxigenul și toxinele să pătrundă în stratul ambalajului și să intre în produs. 

Prin încorporarea în siguranță a plasticului PCR în recipientele de Formula 1, suntem capabili să ne accelerăm eforturile de a avea un impact semnificativ asupra mediului, fără a compromite calitatea ambalajelor sau a produselor noastre.

Care este impactul asupra mediului al recipientului PCR Formula 1?

Deși recipientele noastre de Formula 1 sunt deja reciclabile, vom merge mai departe prin adăugarea de materiale PCR. Cutia de shake Formula 1 25% PCR contribuie la o mai bună durabilitate a mediului în trei moduri diferite:

1. Amprentă de carbon mai mică             

2. Utilizare redusă a plasticului             

3. Mai puține deșeuri             

Prin încorporarea PCR în recipientele noastre de Formula 1, ajutăm compania noastră să-și reducă amprenta de carbon și să-i diminuăm impactul asupra depozitelor de deșeuri. Prin acest pas de a include 25% PCR, vom elimina 500 de tone de plastic din fluxul de deșeuri. Din anul 2015 și până în prezent, am eliminat 150 de tone de plastic din recipientele noastre de Formula 1.

Cu cât este mai mare procentul de PCR pe care îl putem include în produsele noastre, cu atât putem avea un impact mai mare asupra protejării mediului. Prin urmare, intenționăm să extindem ambalajele PCR și la alte produse cu impact ridicat, inclusiv ceaiul pe bază de plante și băutura concentrată pe bază de aloe. Ne-am angajat să creștem procentul de PCR utilizat în ambalajele noastre și să ne extindem pe diferite piețe din întreaga lume pentru a crește impactul reducerii materialelor plastice la nivel global.

Cu acoperirea noastră globală, avem capacitatea de a ne mobiliza clienții și distribuitorii pentru a deveni factori de schimbare în propriile comunități și pentru a avea un impact pozitiv asupra mediului prin reciclarea sau reutilizarea îmbunătățită a recipientelor după utilizare.

Lucrăm cu echipe incredibile din întreaga companie, specializate pe domenii care acoperă ingineria ambalajelor, calitatea, aprovizionarea, lanțul de aprovizionare, managementul proiectelor, producția, afacerile de reglementare și marketingul produselor, care aduc soluții inovatoare pentru a ne proteja mediul. Acesta este doar începutul eforturilor noastre de durabilitate și suntem încrezători în călătoria ce ne așteaptă.